Hi Peter, welkom op ons nog rustige wersi-fan Forum.
Jouw vraag moet helaas met 'Nee' beantwoord worden.
individuele VCE-klanken (Yamaha's Voice-bestanden) van de Genos zijn niet direct te converteren naar de Wersi OAX-serie.
Er bestaat geen software die Yamaha-klanken omzet naar Wersi-instrumentklanken.
Wel is het mogelijk, zover ik weet (ik bezit een OAS-orgel, daar kon dat ook bij), om de styles van een Genos naar OAX-styles te converteren.
Hiervoor is wel een speciaal software-uitbreidingspakket van Wersi nodig, genaamd de Wersi OAX Style Converter voor Yamaha.
Dit pakket ondersteunt styles van Yamaha Tyros (3, 4 en 5) tot en met de Genos.
Het conversiepakket is een betaalde optie die je dus moet aanschaffen en activeren op je OAX Wersi-instrument.
Je moet vaak de stijl na het converteren op de Wersi OAX mogelijk nog wat bijwerken (volumes, effecten enzo) om het beste gelijkende effect op je OAX1 te produceren.
100% gelijk krijg je het nooit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel plezier van de OAX1.
JohnB
Jouw vraag moet helaas met 'Nee' beantwoord worden.
individuele VCE-klanken (Yamaha's Voice-bestanden) van de Genos zijn niet direct te converteren naar de Wersi OAX-serie.
Er bestaat geen software die Yamaha-klanken omzet naar Wersi-instrumentklanken.
Wel is het mogelijk, zover ik weet (ik bezit een OAS-orgel, daar kon dat ook bij), om de styles van een Genos naar OAX-styles te converteren.
Hiervoor is wel een speciaal software-uitbreidingspakket van Wersi nodig, genaamd de Wersi OAX Style Converter voor Yamaha.
Dit pakket ondersteunt styles van Yamaha Tyros (3, 4 en 5) tot en met de Genos.
Het conversiepakket is een betaalde optie die je dus moet aanschaffen en activeren op je OAX Wersi-instrument.
Je moet vaak de stijl na het converteren op de Wersi OAX mogelijk nog wat bijwerken (volumes, effecten enzo) om het beste gelijkende effect op je OAX1 te produceren.
100% gelijk krijg je het nooit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel plezier van de OAX1.
JohnB
<-- Ik Ben wie ik Ben, niet Meer en niet Minder. -->